دعاهای گشایش بخت و ازدواج بلای جان مجردها

دعاهای گشایش بخت و ازدواج بلای جان مجردها

 

امروزه به علت بالا رفتن سن ازدواج و موانع زیادی که بر سر راه شروع زندگی مشترک و تاهل وجود دارد ، بیشتر جوانان و افراد مجرد ، تحت تاثیر صحبت فالگیرها و دعانویسها یا به پیشنهاد دوستان و اطرافیان ، به دنبال بخت گشایی و دعا گرفتن هستند.  [ کاری که تبعاتش از مجرد ماندن و تحمل نیش و کنایه های اطرافیان بسیار بیشتر است . ] به همین دلیل ،  بازار دعانویسها و پیج و کانالهایی هم که این نوع دعاها را ترویج میکنند بسیار داغ شده است . در این مطلب میخواهیم ، موضوع بخت گشایی و ازدواج با کمک دعا و دعانویسی را آسیب شناسی کرده و با خطرات و تبعات آن آشنا شویم . اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال این گونه دعاها هستید ، لطفا قبل از هر گونه اقدام ، این مطلب را تا انتها بخوانید :

 

هر فردی که ، دچار بستن بخت یا تاخیر در ازدواج شده است یا خواستگاریهای او به دلایل غیر طبیعی و غیر منطقی به هم میخورد یا به سر انجام نمیرسد ، [ در صورتی که خودش از هر لحاظ آمادگی و شرایط ازدواج را دارد ] این فرد اگر بخواهد این موانع ، از ازدواج او برداشته شود و خواستگاریهایش به سر انجام برسد [ یا اگر خواستگار ندارد، دیده شود ] ، باید ابتدا بیماری متافیزیکی خود را با کمک درمانگر معنوی ،  درمان بکند . تا آن فرد به حالت طبیعی در بیاید و بتواند بدون مشکل ازدواج کند . اما کاری که دعانویسها با دادن دعای گشایش بخت انجام می دهند ، این است که ، آن عامل ماورایی را از شما بر نمیدارند [ یعنی اگر ۰۰۰۰ دارید یا به طلسم بستن بخت دچار هستید ، یا چشم زخم ؛ آن را از بین نمیبرند ] ، بلکه یک دعا یا طلسمی به شما می دهند که خودش حامل جن و موکل هست . حال ، این موکل ، اگر قویتر از جن یا طلسم سابق شما باشد ، بر امور مسلط شده و به دنبال جور کردن خواستگار و مقدمات ازدواج شما میرود . تا اینجا شاید بگویید خب ایرادی این کار چیست ؟ هدف ما هم جور کردن خواستگار و ازدواج هست ، از چه طریقی باشد زیاد مهم نیست !

درست است که موکل دعای گشایش بخت برای شما خواستگار جور میکند ، اما از راه نادرست و با کمک آدمهای نامناسب . برای موکل دعای گشایش بخت ، هیچ فرقی نمیکند آن خواستگاری که برای شما جور میکند چگونه آدمی باشد ! خوب باشد یا بد ؟ و آیا به درد شما میخورد یا نه ؟ در چه سطح فرهنگی و دینی قرار دارد ! یا آیا بعد از ازدواج با او به مشکل میخورید یا خیر ؟ به هیچ یک از این موارد توجهی نمیکند چون ماموریت او فقط و فقط ازدواج است ، حالا تحت هر شرایطی و با هر فردی که باشد . اینکه بعد از ازدواج چه اتفاقاتی برای شما می افتد و چه سرنوشتی خواهید داشت هم برایش اهمیتی ندارد ! و درست بعد از ازدواج و زمانی که ماموریت خود را تمام کرد ، شما را نیز رها میکند . آنوقت شما میمانید و عوامل ماورایی سابق [ که اکنون عصبانی تر نیز شده اند ] و یک همسری که هیچ جوره شبیه به هم نیستید . همسری هم که این وسط گیر شما می آید هیچ وقت آدم درست و حسابی نخواهد بود ، و معمولا از دو حالت زیر خارج نیست : یا از آن دسته افراد پلید و ناپاک است که بدنبال سو استفاده ، اذیت کردن و کلاه گذاشتن سر آدمها است . یا اینکه از دسته افراد ساده لوح و بدبخت است که خودش قربانی جن و جادوست  [ و اصطلاحا همیشه هشتش گرو نهش است ] . طبیعی است که ازدواج و زندگی کردن با هر دو گروه فوق ، باعث خوشبختی و ایجاد آرامش در زندگی مشترک شما نخواهد شد چون شباهت و تفاهمی با همدیگر ندارید . اما انجام درمان معنوی درست و اصولی ، ابتدا تمام عوامل متافیزیکی را از شما دور میکند . بعد از آن ، با تقویت کردن هاله و فعالسازی همزاد فرشته ، باعث میشود که شما در مسیر درست زندگی و تحت حمایت خداوند قرار بگیرید . افرادی هم که برای ازدواج سر راهتان قرار میگیرند ، نسبت به افراد دعای گشایش بخت ، معمولا آدم حسابی تر و از غل و غش کمتری برخوردار هستند . از طرف دیگر ، شما با ذهن باز و با اراده ی خودتان تصمیم به ازدواج یا رد کردن آنها میگیرید . اما در دعای گشایش بخت و موارد مشابه آن ، شما در اکثر موارد اراده و اختیاری از خود نخواهید داشت و زمانی به خودتان می آیید که وارد زندگی مشترک با کسی شده اید که هیچ تفاهمی با او ندارید  …